Cześć, na początku tego artykuły pragnę Ci wyjaśnić, że to co tutaj opisuję jest legalne a dzięki sprytnej technice może dać Tobie fajne efekty 🙂
W skrócie: możesz wykorzystać nośne posty czy artykuły Twojej konkurencji do wyświetlania reklam.
Pokaże do czego używam program switchy, który też możesz wykorzystać w swoich działaniach. Program ten jest dostępny w narzędziach marketingowych.
Poniżej zobacz video, w którym pokazuję program i jego zastosowanie.
- tworzenie niestandardowych linków ( które wykorzystuję do postów na Facebook’u)
- zaszywanie piksela Facebook’a
- zaszywanie kodu śledzącego od Google
- tworzenie piksela Facebook’a
- tworzenie niestandardowej grupy odbiorców, którzy zobaczyli artykuł, klikając w link
- tworzenie listy remarketingowej do reklamy w Google
W video pokazałem na żywo jak tworzę całą kampanię. Zobacz ile osób zobaczyło mój post i w niego kliknęło. Na promocję tego postu nie wydałem więcej niż 20 zł. Piksel złapał nam ponad 900 osób, które później zobaczyły reklamę.
Zastanów się jak możesz wykorzystać tą strategię w swoim biznesie?
Zobacz także statystyki z programu switchy, jak widać ogólnie kliknęło w link 1111 osób. Dzięki temu można stworzyć już grupę odbiorców do remarketingu w Google czy na Facebooku.
Podsumowując: znajdujesz klikalny artykuł ( coś co może przyciągnąć uwagę Twoich potencjalnych klientów.
Następnie za pomocą programu switchy przerabiasz link i dodajesz piksel od Facebooka czy Google. W tem sposób buduje się grupa odbiorców do którym możesz wyświetlić reklamę. To tak jakbyś tworzył reklamę do konkretnych osób, które czytają konkretny artykuł.
Daj znać w komentarzu jak podoba Ci się taka strategia i czy masz już pomysł, jak wykorzystasz to w swoim biznesie?
Dyskusja o post